تیزر نمایش محیطی «نامیرا» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

تیزر نمایش محیطی «نامیرا» به کارگردانی امیرحسین شفیعی در جشنواره تئاتر فجر منتشر شد
«نامیرا» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی؛ مدیر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، نام نمایشی است محیطی و حاصل کار گروه کارگاه تئاتر ایران که با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۲۱ بهمن الی 4اسفند در پارک دانشجو اجرا می‌شود.
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
کد خبر :  ۳۵۸۳۸

به گزارش سایت صحنه، نمایش‌های محیطی جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر هر شب در تئاتر شهر، ایرانشهر و دیگر مکان‌های تعبیه شده در حال برگزاری است. یکی از نمایش‌هایی که هر شب در محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود، «نامیرا» به کارگردانی امیرحسین شفیعی مدیر تولید تئاتر حرفه‌ای مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری است و مورد اقبال عموم قرار گرفته است.

«نامیرا» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی نام نمایشی است محیطی و حاصل کار گروه کارگاه تئاتر ایران که با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۲۱ بهمن الی 4اسفند در پارک دانشجو اجرا می‌شود. در خلاصه داستان این اثر آمده است؛ «نامیرا» روایت دختر شهید مدافع حرمی است که به دنبال پیدا کردن پدر خود در عالم رویا به سوریه سفر می‌کند و در این سفر پر رمز و راز خیالی با داعش و جنایت‌های این گروه روبه‌رو می‌شود.

در ادامه می‌توانید تیزر این نمایش را از جعبه پخش سایت صحنه مشاهده کنید:

ارسال نظر